MiG-3 qiruvchi samolyoti

Image

MiG-3 qiruvchi samolyoti

1939-yilda A. I. Mikoyan va M. I. Gurevich boshchiligidagi konstruktorlar guruhi katta balandliklarda jang qilish uchun qiruvchi samolyot ustida qattiq ishladilar. 1940-yil bahorida tajriba nusxasi qurildi, u MiG-1 (Mikoyan va Gurevich, birinchi) markasini oldi. Keyinchalik uning modernizatsiya qilingan versiyasi MiG-3 nomini oldi.

Konstruktiv jihatdan MiG-3 - samolyot fyuzelyajining pastki yarmida qanotli erkin tashuvchi monoplan (pastki plan). Korpusning old tomoni rama shaklida bo‘lib, hozirgidek shpangoutlardan emas, balki dyural listlar bilan qoplangan trubalardan iborat edi. Orqa tomondagi korpus yog‘ochdan.

Qanot metalldan yasalgan sentroplan bo‘lib, fyuzelyaj bilan ajralmasdir. Lonjeronlar esa yog‘ochdan yasalgan. Klark YH turidagi profil qanot. Qanot mexanizatsiyasi - ikki seksiyali "Frayz" eleronlari. Keyinchalik avtomatik old qanotlar qo‘shildi (shtopordan chiqishdagi muammolar tufayli).

Samolyot olib qo‘yiladigan old shassi va olib qo‘yilmaydigan dum qismida g‘ildirak bilan jihozlangan. IYOD - AM-35A yoki AM-38. 12 ta silindr V-simon joylashgan, 46,7 l. O‘zgaruvchan qadamli 3 parrakli vint (VISH-61Sh). Dvigatel siqilgan havo bilan ishga tushirildi. Kabinaning kuzatuv qismi - uchuvchilar aytganidek, siljiydigan qalpoqli, oddiy shishadan yasalgan fonar. "Qalpoq" g‘ildirakli g‘ildiraklarda harakatlanardi.

MiG-3 birinchi marta mahalliy seriyali qiruvchi samolyot uchun 7 ming metrdan ortiq parvozlar uchun uchuvchini kislorod bilan ta’minlash uskunasi bilan ta’minlandi. Qanotlar ostiga 6 tagacha RS-82 o‘rnatilishi mumkin. Shuningdek, ikkita samolyot - 100 kg gacha bo‘lgan bombalar yoki BS pulemyotlari osilgan bo‘lishi mumkin.

Texnik xususiyatlari :

  • Samolyotning uchish chizig‘idagi uzunligi 8,255 m.
  • Qanotining kengligi -. 10,2 m.
  • Eleronli qanot maydoni - 17,44 m2.
  • Qanotning o‘rnatilish burchagi +1°.
  • V qanotining ko‘ndalang kesimi - 6°.
  • Qanot profili - "klark-un."
  • Shassi yo‘li - 2,8 m.
  • Qanotli pulemyotlar bilan normal parvoz og‘irligi - 3510 kg.
  • Demontaj qilingan qanotli pulemyotlar bilan normal parvoz og‘irligi - 3355 kg.
  • Qayta yuklash parvoz og‘irligi (to‘liq pulemyot qurollari va tashqi osma bombalar 200 kg) - 3718 kg.
  • Maksimal parvoz balandligi - 11800 m.
  • Maksimal tezlik 7800 m balandlikda - 640 km/soat.
  • Yer yaqinidagi maksimal tezligi - 495 km/soat.
  • Sho‘ng‘ishdagi maksimal ruxsat etilgan tezlik 645 km/soatdan oshmasligi kerak (planerning mustahkamligi bo‘yicha cheklov).
  • Uchishda yugurish uzunligi - 347 m.
  • Qo‘nishdagi yugurish uzunligi -410 m.
  • Qalqonlar 50° ga chiqarilganda qo‘nish tezligi 144,5 km/soat.
  • Uchish og‘irligi 3355 kg va qo‘nishdan oldin yoqilg‘i qoldig‘i 10% bo‘lgan samolyotning taktik parvoz masofasi 820/857 km ga teng.